اخبار روزاقتصاد

کامالا هریس از سوی اهداکنندگان دموکراتیک ترغیب شد تا در کنفرانس کریپتو صحبت کند: گزارش

کامالا هریس از سوی اهداکنندگان دموکراتیک ترغیب شد تا در کنفرانس کریپتو صحبت کند: گزارش

گفته می‌شود که اهداکنندگان ارشد دموکرات برای سخنرانی کامالا هریس در کنفرانس رمزنگاری ایالات متحده در حالی که رقیب جمهوری‌خواه او از صنعت کریپتو حمایت می‌کند، فشار می‌آورند.

بر اساس گزارش ها،

نامزد احتمالی دموکرات ریاست جمهوری کامالا هریس به در پاییز امسال در کنفرانس کریپتو در ایالات متحده شرکت کنید. این فشار در پاسخ به اظهارات طرفدار رمزنگاری< /a> ساخته شده توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در رویداد بیت کوین 2024 هفته گذشته در نشویل، تگزاس برگزار شد.

طبق گزارش رمزگشایی منتشر شده امروز، 30 ژوئیه، اهداکنندگان بزرگ دموکرات به شرکت رسانه‌های رمزنگاری Blockworks فشار می‌آورند تا کامالا هریس را برای سخنرانی در کنفرانس رمزنگاری آتی خود، Permissionless III، که از 9 تا 11 اکتبر در سالت لیک سیتی برگزار می‌شود، رزرو کند. جیسون یانوویتز، بنیانگذار Blockworks به Decrypt گفت که این شرکت “توسط برخی از بزرگترین اهداکنندگان دموکرات تحت فشار قرار می گیرد تا او [کامالا هریس] در آنجا حضور داشته باشد”، اگرچه او هویت کسانی را که از ظاهر او حمایت می کنند، مشخص نکرد.

Permissionless III به ویژگی a16z کریپتو کریس دیکسون، Galaxy Digital تنظیم شده است رئیس مایکل نووگراتز، و تام ایمر جمهوری خواه، در میان دیگران. در صحبت با Decrypt، یانوویتز اشاره کرد که Blockworks قصد دارد در کنفرانس امسال فضای دوحزبی‌تری ایجاد کند، در تضاد با لحن «سنگین جمهوری‌خواهان» بیت کوین 2024.

در اواسط ژوئیه، بنیانگذاران a16z، مارک اندرسن و بن هوروویتز تأیید کردند رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و گفت که قصد دارند به PACهای حامی رئیس جمهور سابق کمک مالی کنند. به نظر می‌رسد نووگراتز، اعطاکننده دموکرات، طرفدار هریس است، گفتن نامزد دموکرات ریاست جمهوری، رقابت را برای ترامپ “بسیار سخت تر” می کند.

موضع هریس در مورد رمزارز هنوز به صورت عمومی فاش نشده است، اما موضوع مورد بحث در صنعت از زمان رئیس جمهور بایدن اعلام کرد از رقابت های انتخاباتی پاییز امسال انصراف داد. در پستی در 24 ژوئیه در X، دیوید بیلی، مدیر عامل مجله بیت کوین گفت — با اشاره به یک “اهداکننده اصلی دموکرات” نامشخص – که کامالا هریس به طور خصوصی به بیت کوین اشاره کرده بود (BTC الف) به عنوان «پول برای مجرمان».

این آخر هفته، مشخص شد که اعضای تیم کمپین هریس با چندین شرکت برتر رمزنگاری ایالات متحده – از جمله Coinbase، Circle و Ripple Labs – در تلاش برای “بازنشانی روابط” با صنعت تماس گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا